Для використання даного інструменту кожна підпорядкована точка має знати свій індивідуальний ID, і при сплаті страхових платежів на розрахунковий рахунок ФОП вказувати його в призначенні платежу.
Рекомендоване призначення платежу має виглядати наступним чином:
;55555; Страховий платіж по договору № 11111111
де:
;55555; це ID точки продажів
11111111 це номер договору
Також ID точки продажів наразі вказується в рахунку-фактурі:
Наразі налаштоване завантаження виписок із МоноБанку, ПриватБанку та Універсальна:
Для завантаження виписки необхідно обрати відповідний банк:
Завантажити відповідну виписку:
І натиснути Застосувати:
Після успішного імпорту з'являється повідомлення:
Це означає, що всі платежі вже завантажені і гаманці відповідних точок продажів поповнені на суми платежів, вказаних у даній виписці.
Якщо у виписці мали місце платежі з некоректним призначенням (відсутнє ID, некоректно зазначено ID, відсутні крапки з комою перед та/або після ID, є додаткові знаки між крапкою з комою і ID) або дана виписка вже завантажена до EWA, то система видасть помилку:
На ваш емейл прийде лист з файлом помилок (роз'яснення, чому саме той чи інший платіж не був завантажений до системи).
Для того щоб дозавантажити помилкові платежі, необхідно в цьому файлі відкорегувати вказані помилки, зберегти і знов завантажити його в систему, як було роз'яснено вище.
Якщо у вас інший банк або розрахунок з агентом готівковий, ви можете скористатися Універсальним шаблоном
Звертаємо увагу, що функціонал Поповнення рахунку гаманця підлеглої точки продажу лишається доступним.