Для використання даного інструменту кожна підпорядкована точка має знати свій індивідуальний ID, і при сплаті страхових платежів на розрахунковий рахунок ФОП вказувати його в призначенні платежу.


Рекомендоване призначення платежу має виглядати наступним чином: 

;55555; Страховий платіж по договору № 11111111

де:

 ;55555;  це ID  точки продажів

11111111  це номер договору


Також ID точки продажів наразі вказується в рахунку-фактурі:

ФОП вивантажує зі свого банкінгу виписку у форматі Excel за необхідний проміжок часу. Цю виписку він імпортує в EWA через Звіт з поповнень та списань.




Наразі в EWA налаштоване завантаження виписок із МоноБанку, ПриватБанку та Універсальна:

Для завантаження виписки необхідно обрати відповідний банк:


Завантажити відповідну виписку:

І натиснути Застосувати:

Після успішного імпорту з'являється повідомлення:

Це означає, що всі платежі вже завантажені і гаманці відповідних точок продажів поповнені на суми платежів, вказаних у даній виписці.


Якщо у виписці мали місце платежі з некоректним призначенням (відсутнє ID, некоректно зазначено ID, відсутні крапки з комою перед та/або після ID, є додаткові знаки між крапкою з комою і ID) або дана виписка вже завантажена до EWA, то система видасть помилку:


На ваш емейл прийде лист з файлом помилок (роз'яснення, чому саме той чи інший платіж не був завантажений до системи). 


Для того щоб дозавантажити помилкові платежі, необхідно в цьому файлі відкорегувати вказані помилки, зберегти і знов завантажити його в систему, як було роз'яснено вище.


Якщо у вас інший банк або розрахунок з агентом готівковий, ви можете скористатися Універсальним шаблоном


Звертаємо увагу, що функціонал Поповнення рахунку гаманця підлеглої точки продажу лишається доступним.