Поповнити гаманець може лише Користувач з правами “Адміністратор” вищої точки продажу. Для того, щоб поповнити рахунок гаманця підлеглої точки, необхідно в меню обрати "Звіти", перейти до розділу “Звіт з поповнень та списань” та натиснути кнопку “Створити”:
Після чого, з'явиться форма, яку необхідно заповнити та натиснути кнопку “Зберегти”:
Дата платежу - автоматично заповнюється поточна дата та час;
Номер платежу - необов'язкове поле, можна внести номер платіжного документу;
Сума платежу - обов'язкове поле, сума поповнення гаманця в грн.;
Точка продажу - обов'язкове поле, обрати точку продажу, гаманець якої необхідно поповнити;
Призначення платежу - необов'язкове поле, можна внести призначення платежу для звітності.
Після поповнення, сума на яку було поповнення буде додана до залишку коштів у гаманці вказаної точки продажу та може бути використана для оформлення договорів:
Якщо після оформлення договору баланс в гаманці не оновився, його можна оновити вручну:
* Зверніть увагу - при оформленні договору на маркетплейсі кошти списуються як з гаманця нижньої точки продажу, так і з гаманця вищої точки. При поповненні гаманця підлеглої точки продажу кошти з основного гаманця не списуються.