Поповнити гаманець може лише Користувач з правами “Адміністратор” вищої точки продажу. Для того, щоб поповнити рахунок гаманця підлеглої точки, необхідно в меню обрати "Звіти", перейти до розділу “Звіт з поповнень та списань” та натиснути кнопку “Створити”:



Після чого, з'явиться форма, яку необхідно заповнити та натиснути кнопку “Зберегти”:



  • Дата платежу  - автоматично заповнюється поточна дата та час;

  • Номер платежу - необов'язкове поле, можна внести номер платіжного документу;

  • Сума платежу - обов'язкове поле, сума поповнення гаманця в грн.;

  • Точка продажу - обов'язкове поле, обрати точку продажу, гаманець якої необхідно поповнити;

  • Призначення платежу - необов'язкове поле, можна внести призначення платежу для звітності.


Після поповнення, сума на яку було поповнення буде додана до залишку коштів у гаманці вказаної точки продажу та може бути використана для оформлення договорів:




Якщо після оформлення договору баланс в гаманці не оновився, його можна оновити вручну:



* Зверніть увагу - при оформленні договору на маркетплейсі кошти списуються як з гаманця нижньої точки продажу, так і з гаманця вищої точки. При поповненні гаманця підлеглої точки продажу кошти з основного гаманця не списуються.