Опис функціоналу
На відміну від функціоналу роздачі одного продукту на декілька точок (де при зменшенні комісійної винагороди (КВ), потрібно окремо кожній точці продажів прописувати розмір зменшеної КВ) або декількох продуктів на одну точку продажів (де немає можливості зменшити КВ), новий функціонал призначений та є набагато зручнішим для:
Масової роздачі великої кількості продуктів відразу на декілька точок продажів;
Масової роздачі (зменшення) комісійної винагороди по продуктам;
Доступ до функціоналу
Для отримання доступу до даного функціоналу у користувача обов'язково має бути право "Редагувати точки продажів" + одне із прав: "Редагувати страхові продукти" або "Бачити та роздавати доступ до тарифів".
Принцип роботи функціоналу
Для одночасної роздачі доступу відразу декількох продуктів на декілька точок продажів необхідно:
1. В меню "Налаштування" знайти пункт "Роздача продуктів точкам"
Даний функціонал розділений на 2 блоки:
Страхові продукти
Точки продажу
Для кожного блоку передбачений зручний фільтр, за допомогою якого ви можете знайти необхідні продукти або точки продажів. Також ви можете відфільтрувати лише електронні продукти або крос-продукти; нові продукти (мається на увазі продукти створені протягом останніх 0-30 днів (за замовчуванням в фільтрі вказано 7 днів)). Є також можливість обрати продукти з комісійною винагородою в певному діапазоні, який вас цікавить - значення необхідно вказувати в форматі частки - від 0 до 1 (наприклад, якщо вас цікавлять лише ті продукти, де комісійна винагорода більше 25%, то необхідно вказати на формі заповнення фільтра "Комісійна винагорода від": 0,25):
Якщо продуктів в верхньому блоці більше 20, ви можете переглянути весь перелік за допомогою стрілок:
2. В верхньому блоці “Страхові продукти” необхідно обрати ті продукти, які ви бажаєте роздати на точки продажів (потрібно відмітити прапорцем хоча б один). Також, зверніть увагу на продукти тестової страхової компанії "ВЕТА", якщо буде зменшення КВ, то дану компанію потрібно виключити з переліку на роздачу, так як, там вказана комісійна винагорода 0% і при зменшенні КВ буде видавати помилку (0% зменшити не можна).
3. В нижньому блоці “Точки продажу” необхідно обрати ті точки продажів, яким ви бажаєте роздати обрані вище продукти (відмітити галочкою, хоча б одну).
* В блоці “Точки продажу” не буде видно вашу поточну точку продажів.
* За замовчуванням в нижньому блоці буде проставлено галочку “Не враховувати підпорядковані точки”, це означає, що обрані продукти буде роздано лише на верхні точки продажів. Якщо зняти галочку, доступ до обраних продуктів буде роздано всередину всієї структури підлеглих точок продажів.
4. Праворуч в нижній частині сторінки необхідно натиснути кнопку “Роздати доступ і комісію”
Якщо ви не обрали жодної точки продажів або жодного страхового продукту, ви побачите повідомлення про помилку.
5. Після того, як ви натиснули кнопу “Роздати доступ і комісію”, вам буде додатково ще запропоновано до роздачі продуктів змінити (зменшити) комісійну винагороду для обраних підлеглих точок продажів або застосувати знижку посередника, за рахунок власної комісійної винагороди:
Наприклад, для 2-х продуктів на зображенні нижче комісія зменшується на 0,05 - це означає, що обраним точкам продажів буде встановлено комісію в розмірі 0,25 та 0,15 (25% та 15%) відповідно:
Компанії-посередники та субагенти маркетплейсу також можуть вказати знижку посередника, вона відображається лише для даного типу компаній (такий функціонал не може використовувати страхова комапнія, яка підключена також, як субагент маркетплейсу).
Наприклад, при знижці посередника 0,02 (2%) та платежі за договором 2000,00 грн., платіж з врахуванням знижки посередника становитиме 1960,00 грн.:
Якщо в продукті не встановлено КВ або ви роздаєте продукти з таким же розміром КВ, що і у вашої головної (адмін) точки продажів, натисніть кнопку "Роздати". В такому випадку змінювати положення перемикача не потрібно.
* Не можна знижувати рівень комісії менше мінімального рівня комісії за продуктами, обраними в верхньому блоці - в такому випадку ви отримаєте помилку (наприклад, не можна комісію 0,25 (25%) зменшити на 0,30 (30%)).
6. Після вибору комісії та натискання кнопки "Роздати" всі обрані продукти будуть роздані на всі обрані точки продажів.
Повторна роздача раніше розданого продукту.
1. Якщо продукт перероздається з тими самими значенями дельти КВ на підлеглі точки, нічого не змінюється.
2. Якщо продукт попередньо вже було роздано на точку першого рівня зі зниженням, наприклад 0,05 відсотка, а потім продукт роздається повторно зі зниженням 0,02 відсотка, то система фіксує останнє значення, в даному випадку - 0,02 відсотка. Тобто, в системі завжди зберігається останнє встановлене значення.
3. Якщо продукт попередньо вже було роздано і на точку першого рівня (зі зниженням 0,05), і на точку другого рівня (зі зниженням 0,03), то при повторній роздачі продукту на точку першого рівня зі зниженням 0,02 (замість 0,05):
3.1. Якщо продукт роздається з встановленням галочки "Враховувати підлеглі точки", то дельта між першим і другим рівнем точок продажів буде збережена, а КВ на точці другого рівня буде змінено відповідно встановленим дельтам.
3.2. Якщо продукт роздається без встановлення галочки "Враховувати підлеглі точки", то дельта між першим і другим рівнем точок продажів буде змінена, а КВ на точці другого рівня залишиться незмінною.