Порядок нарахування мотивації користувачеві


1. Користувач в EUA укладає договір страхування. За укладеним договором відбувається нарахування балів відповідно до правила нарахування, вказаного адміністратором компанії у налаштуваннях продукту.


2. Накопичена сума нарахованих балів відображається поруч із іконкою в панелі Меню.



3. У будь-який момент користувач може сформувати звіт “Мої персональні бали” з розшифровкою нарахувань (скільки балів та за який договір було нараховано за певний період).



Фіксація мотивації


У погоджений зі страховою компанією період (наприклад, з 1 по 10 число кожного місяця) користувач має можливість вибрати подарунки, на які він бажає обміняти зароблені за попередній період бали мотивації, в меню "Нарахування персональних балів".


У реєстрі необхідно вибрати запис зі статусом "Відкрито" (на скрін-шоті вище відкриті 2 періоди мотивації - за місяць та за квартал). Відкривши запис на перегляд, користувач побачить список, де відображаються всі актуальні доступні сертифікати згруповані по страхових компаніях із зазначенням підсумків нарахувань за ними.


  • Щоб вибрати мотивацію, необхідно натиснути кнопку "Редагувати".
  • Біля назви страхової компанії ви побачите суму зароблених балів за даною СК, яку можна витратити.
  • У полі "Найменування" знаходиться опис винагороди/сертифікату.

  • У полі "Кількість" можна вибрати кількість сертифікатів, на які хочете обміняти бали.

  • У полі "Підсумок балів" розраховується сума балів, витрачених по кожному типу сертифіката, враховуючи його номінал.


Після закінчення терміну обміну балів на бонуси (наприклад, 10 числа кожного місяця) мотивація фіксується, змінити зроблений вибір буде вже неможливо. Якщо користувач не вибрав жодного з бонусів, автоматично буде обрано бонус за замовчуванням.


⚠️З питань отримання виплат та сертифікатів з мотивації необхідно звертатися до вашого адміністратора або до страхової компанії.