Порядок дій адміністратора компанії до роботи з мотивацією
В EUA реалізована система нарахування певної кількості балів за кожен проданий агентом договір – ці бали співробітник може обміняти на сертифікати в магазини, поповнення мобільного та інші подарунки. Перед включенням мотивації страхова компанія та їх агент/посередник повинні узгодити умови та розміри нарахування мотивації.
Для підключення даного функціоналу адміністратор компанії має звернутися до служби підтримки EUA. Після підключення на стороні підтримки адміністратор компанії налаштовує правила нарахування мотивації в необхідних продуктах, а також правила обміну балів на винагороду.
1. Для налаштування правил нарахування балів за реалізацію договорів необхідно зайти до Реєстру страхових продуктів, відкрити необхідний страховий продукт на редагування, перейти на вкладку “Інше”, розділ “Правила нарахування мотивації” та додати правило нарахування.
На даний момент використовуються два типи мотивації:
фіксована сума - за кожен реалізований договір у зазначеному періоді агент отримує певну фіксовану кількість балів;
відсоток від платежу - за кожний реалізований договір у зазначеному періоді агент отримує кількість балів еквівалентну певному % від суми платежу за договором;
2. Для налаштування правил обміну балів мотивації адміністратор створює список шаблонів нарахувань мотивації, який визначає відповідність між тим чи іншим видом винагороди (сертифікат, подарунок, поповнення рахунку мобільного телефону тощо) та кількістю зароблених балів, на які можна здійснити обмін.
Для створення такого шаблону необхідно зайти в розділ "Шаблони отримання нарахованих балів" меню налаштувань та натиснути кнопку "Створити":
У шаблоні необхідно вказати:
Страховик – СК (поле відображається, якщо поточна компанія – посередник);
Найменування – назва сертифіката чи виду винагороди;
Номінал – крок мотивації (неподільна сума);
Мінімальне значення - мінімально допустима сума мотивації цього шаблону;
Період нарахування балів – визначає періодичність фіксації мотивації (місяць або квартал);
За замовчуванням - ознака того, що якщо користувач не вибирає мотивацію, цей шаблон буде підставлений за замовчуванням;
Дата початку дії, Дата закінчення дії - період дії цього шаблону.
Та для збереження шаблону натискаємо кнопку "Зберегти".
ℹ️ Номінал вказує допустимі значення обраної мотивації (кратність). Наприклад, при номіналі в 1 бал, як сума мотивації за шаблоном може бути вказано будь-яке ціле число. При номіналі в 20 балів можна вказати тільки значення, кратні 20: 20, 40, 60, ... Мінімальне значення вказує найменше значення мотивації, що дозволяє вибрати цей шаблон Тобто. кінцеве значення мотивації за шаблоном має бути кратно номіналу, але не менше мінімального значення. Наприклад, для номіналу 20 та мінімального значення 50 значення мотивації за шаблоном можуть бути: 60, 80, 100, ... |
Додатково! Для кожної страхової компанії, що працює з мотивацією, створюється Google-звіт, який періодично оновлюється і завжди містить актуальну інформацію щодо всієї зафіксованої мотивації за попередній період. Для отримання цього звіту необхідно звернутися до служби підтримки EUA ([email protected]). |