1. Для створення точки продажів, зайдіть в меню "Налаштування", виберіть розділ "Користувачі". Далі, під вкладкою "Точки продажу" натисніть кнопку "Створити".
2. У формі, яка відкриється, у вкладці "Основна інформація" необхідно заповнити інформацію про цю точку продажу.
* Всі поля мінімального набору параметрів для збереження точки продажів підсвічені на формі червоним кольором
Компанія: | Назва компанії точки продажів |
Вищестояща точка продажів: | Назва точки продажів рівнем вище * Вибрати зі списку |
Точка звітності: | Назва точки продажів для звітності * Вибрати зі списку |
Зовнішній ідентифікатор: | Зовнішній код точки продажів у зовнішній системі звітності * Значення необхідно для інтеграції |
Назва для відображення: | Назва точки продажів |
Назва для друку: | Назва точки продажів (для друкованих документів) |
Тип точки продажу: | Тип діяльності точки продажів |
ЄДРПОУ: | Код ЄДРПОУ компанії або ІПН ФОПа |
Індивідуальна головна сторінка: | Вибрати зі списку сторінку, що буде відображатися в якості домашньої сторінки для даної точки продажів. * За замовчуванням відображається стандартна домашня сторінка |
Індивідуальна сторінка довідки: | Вибрати зі списку сторінку, що буде відображатися в якості довідкового розділу для даної точки продажів. * За замовчуванням відображається стандартна довідка |
Ліміт на емісію електронних полісів, на місяць: | Ліміт електронних полісів та всіх нижчестоящих точок продажів на місяць відноситься тільки до еОСЦВ. Якщо продукт бланковий обмежується лише кількість бланків, які ви передасте на точку продаж, або не обмежується взагалі. Мається на увазі максимальна кількість полісів в календарному місяці в станах "Заявлений" та "Укладений". Поліси поточної і підпорядкованих точок продажу сумуються. Якщо значення ліміту не вказано, то обьмежень на укладення полісів не існує. * Можна залишити порожнім, що означає відсутність ліміту |
Робота з гаманцем: | Підключити гаманець можливо тільки за згодою з службою підтримки EWA |
Заборонити укладання електронного договору без оплаты | Заборона стосується тільки електронних договорів |
Перевірка контактів клієнтів | Стосується перевірки клієнтів із зовнішньої системи (наприклад для Банків) |
Контактна інформація Населений пункт: Адреса: Телефон: Сайт: | Контактна інформація даної точки продажів |
Примітки: | Додаткова інформація про точку продажів |
Період дії Початок дії: Закінчення дії: | Дати початку і закінчення роботи цієї точки продажів в EWA |
3. Далі, у вкладці "Налаштування" ви можете додати інформацію про розрахункові рахунки точки продажів (якщо вони є).
* Параметр необов'язковий для заповнення - як правило, використовується для формування рахунків-фактур.
4. Далі, у вкладці "Доступ" ви зможете роздати доступ на необхідні страхові продукти зі списку, встановивши навпроти них галочку.
5. Після заповнення вкладок, необхідно натиснути кнопку "Зберегти".
Збільшення ліміту еПолісів (Додаткова інформація)
Редагувати ліміти по компанії, а також за точками продаж може користувач з правами Адміністратора компанії.
Редагувати ліміти за точкою продажів, а також нижче точках, може користувач з правами на Редагування точок продажів.
Вказаний ліміт переглянути та змінити можливо таким чином:
1. Вибираєте у Меню розділ "Користувачі"
2. Натисканням кнопки мишки Вибираєте точку продажів
3. Натискаєте "Перегляд"
Після того, як Ви відкрили на перегляд інформацію по Компанії або Точці продажів, для редагування ліміту, натискаєте кнопку "Редагувати" і вказуєте ліміт:
Після заповнення, необхідно натиснути кнопку "Зберегти".
Вказавши ліміт на Точці продажів, Ви тим самим обмежуєте максимально можливу кількість е-полісів за місяць, яка може бути реалізована під конкретною Точкою продажів у сумі з е-полісами під її підлеглими Точками, за їх наявності.
Якщо ліміт по е-полісах не встановлено, на Точці продажів застосовується ліміт, зазначений на вищестоящій Точці, який обмежуватиме суму максимально можливої кількості е-полісів по реалізації за місяць на Точці продажів разом з її підлеглими Точками.
Якщо ліміти не встановлені на Точках продажів, застосовується ліміт на е-поліси, що вказаний у Головній точці продажів (загалом по компанії), який обмежуватиме максимально можливу кількість полісів, реалізованих за місяць у сумі страхової компанії.
Якщо ліміт не встановлений на Головній точці продажу, ліміт вважається необмеженим.