Якщо вивантаження договору у вашу систему пройшло неуспішно, ви можете поставити договір на повторне вивантаження. Для цього, необхідно відкрити  "Звіт по експорту договорів" у розділі "Звіти" та натиснути на кнопку фільтру:


 

У фільтрі на вкладці "Основні" необхідно вказати:

  • Актуальні: "Усі"
  • Стани: "Пропущено"
  • Дата створення: вказати період, за який хочете побачити дані за невивантаженими договорами.


* Звертаємо вашу увагу! У пункті "Період" необхідно вказати параметр, саме, "Дата створення", а не "Дата завершення", яка вказана за замовчуванням.



Натиснувши на кнопку "Застосувати", ви побачите список договорів, які не вивантажилися через помилки за вказаний період за заданими параметрами. Для повторної позначки на вивантаження, зі списку необхідно обрати договір в реєстрі (він підсвічується блакитним) і натиснути кнопку "Почати вивантаження". Звертаємо вашу увагу, що помітити договір на повторне вивантаження можливо тільки договори у стані "Пропущено": 



Після натиснення кнопки повторного вивантаження, з'явиться новий запис зі статусом "Не вивантажувався" ,це означає, що договір став у чергу на вивантаження:




Пошук договору у звіті


Якщо вам необхідно поставити конкретний договір на повторне вивантаження, додатково до основного фільтру, вкажіть у вкладці "Договір" номер договору для пошуку. 

Рекомендуємо проводити пошук по усім станам, тоді ви зможете побачити більш відкриту інформацію по експорту договору, а саме, які помилки вивантаження були, час і тд.




Для того, щоб поставити договір на повторне вивантаження натисніть на рядок, де стан "Пропущено" та натисніть кнопку "Почати вивантаження" .


Як тільки договір стане в чергу на вивантаження з'явиться це один рядок стан якого буде "Не вивантажувався".
Чекайте результату. "Дата відправки"  та "Дата завершення" після успішного вивантаження буде поточною.



Договір вивантажився успішно.