1. Щоб додати нового користувача на точку продажу, зайдіть в меню "Налаштування"виберіть розділ "Користувачі"Далі, під вкладкою "Користувачі" натисніть кнопку "Створити".


2. У відкритій формі у вкладці “Основна інформація” необхідно заповнити інформацію про цього користувача

* Усі поля мінімального набору параметрів для збереження користувача підсвічені на формі червоним



ПІБ

Прізвище:

Ім'я:

По батькові:

Повне ім'я користувача


ІПН:

Ідентифікаційний номер користувача


Зовнішній ідентифікатор:


    Зовнішній код користувача у зовнішній системі звітності

   * Значення необхідне для інтеграції


Телефон:

 

Контактний номер телефону користувача


    Вхід в систему

    Електронна пошта:


Електронна пошта, яка використовується для автентифікації користувача на платформі


Точка продажу:


   Назва точки продажу, в якій працює цей користувач

   * Вибрати зі списку


Період дії: 

Початок дії:

Закінчення дії:


Дата початку та закінчення роботи цього користувача



3. Далі, у вкладці "Доступ" необхідно встановити даному користувачеві права.

* Зверніть увагу, що ви можете створювати користувачів тільки з правами, які такі ж, як у вас, або нижче


* Для вашої зручності, у таблиці вказані стандартні права для більшості користувачів. Якщо ви бажаєте встановити унікальні права для будь-якого користувача - ви також можете зробити це на цій вкладці


Переглядати поліси:Тільки свої
Змінювати поліси:Створення, редагування та підписання договорів
Пошук страхувальників:Тільки серед своїх клієнтів
Бачити контактні дані клієнтів у звітах:Так
Редагувати точки продажу:Ні
Редагувати користувачів:Ні
Редагувати страхові продукти:Ні
Бачити та роздавати доступ до тарифів:Ні
Редагувати бланки:Ні
Псувати бланки:Ні
Редагувати Wiki:Ні
Адміністратор точки продажів:Ні
Адміністратор компанії:Ні



4. Після заповнення вкладок необхідно натиснути кнопку “Зберегти”.


Коли дані про користувача зберігаються, на вкладці “Основна інформація” відображаються дані про користувача, який його створив та про користувача, який останнім вносив зміни (із зазначенням дати та часу цих змін).


5. Після збереження користувача також з'явиться можливість на правах адміністратора відправити йому автоматично згенерований тимчасовий пароль для доступу в систему, метод відправки ви можете вибрати зі списку: через Email або SMS.

* Звертаємо вашу увагу, що відправка СМС буде доступна лише за наявності в контактних даних номера телефону цього користувача.


Користувач, отримавши повідомлення, зможе отримати доступ до платформи, при вході йому необхідно змінити тимчасовий пароль на власний. Також можна використовувати цю функцію для відновлення пароля користувача.